اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فسا

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۸

بیانیه فاجعه منا

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

بای ذنب قتلت؟

عده ای از پاک ترین بندگان خدا از سراسر گیتی گرد هم جمع شده اند تا ابراهیم وار یکی از خالص ترین اعمال حج را انجام داده و با رمی جمرات از هرچه غیر خدایی است دل کنده و پس از آن نفس خویش را به قربانگاه ببرند ولی خباثت و خیانت آل سعود ملعون یک بار دیگر فاجعه آفرید و عید مسلمین جهان را به عزای عمومی تبدیل کرد.


هنوز قلب ها از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمنی التیام نیافته که ناگاه در روز عید قربان عده ای از حاجیان که لبیکشان هنوز تمام نشده بوده به قربانگاه خود ساخته آل سعود در منا وارد شدند حادثه ای که تصاویر آن آه هر انسان آزاده ای را در پی دارد و بغض عمیقی را در گلویمان می نشاند و نا خودآگاه بار دیگر متوجه جمله تاریخی امام خمینی (ره) می‌شویم که فرمودند اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

 حادثه غمبار منا، سریال بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود در اداره امور حج را بیش از پیش نمایان ساخت، ماهیت همه این حوادث ساختگی جز ارائه تصویری خشن از اسلام و جلوگیری از اعلام برائت حجاج از شیطان رجیم و نیز زمینه سازی برای تفرقه بین امت اسلام و متوقف کردن موج اسلام گرایی در کشورهای مختلف دنیا از سوی شیوخ و اشراف عربستان با همکاری رژیم منحوس صهیونیستی نبوده است.

ید طولای رژیم آل سعود در نسل کشی در طول تاریخ کاملا مشهود است؛ از حمایت بی چون و چرا از گروهک های تروریستی القاعده و طالبان گرفته تا ساخت و تجهیز گروهک تکفیری داعش، از نسل کشی و حمایت از آن در سوریه و بحرین و عراق گرفته تا حمله به یمن، بی شک این رژیم را می توان برادر و همزاد شیطان و رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

تمامی شواهد گویای آن است که چه در حادثه مسجدالحرام و چه در حادثه منا بی کفایتی و سوء تدبیر رژیم آل سعود عامل اصلی چنین حوادثی است.

دست های به خون آغشته شیطان بزرگ در همه این حوادث خونبار کاملا هویداست، بی شک اگر حمایت های آمریکای جنایتکار از رژیم جعلی آل سعود نبود و مردم عربستان آزادانه می توانستند حکومت و حاکم خود را در پای صندوق رای انتخاب کنند هرگز شاهد این اعمال شنیع نبودیم، هر چند از جنگ بر سر قدرت و به پادشاهی رسیدن در عربستان نیز می توان به عنوان عامل دیگر این حوادث نام برد.

ما دانش آموزان ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ابراز همدردی با خانواده قربانیان حج خونین امسال و همچنین آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای آن یاران سفر کرده ، جنایات آل سعود را محکوم کرده و طبق فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) خواستار آنیم که آل سعود مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند و مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند. ضمنا از مسئولین کشور نیز خواستار پیگیری مجدانه این حادثه در مجامع بین المللی هستیم و انتظار می رود که حادثه مانند حوادث دیگر از جمله حادثه فرودگاه جده به فراموشی سپرده نشود و همچنین خواستار برگزاری هر چه سریعتر نشست کشورهای کنفرانس اسلامی هستیم تا ضمن محکوم کردن این حادثه مدیریت حج را از دست رژیم آل سعود گرفته تا بیش از این خون مسلمانان بر روی زمین ریخته نشود.

اعضاء اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان فسا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
علیرضا لطفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی